Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion
Staurovský, Maroš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované oblasti. Toho využívá výsledná aplikace na simulování stejného způsobu hraní jaký se využívá v případe thereminu. Na rozdíl od tohoto nástroje ale poskytuje možnost produkovat zvuk různých nástrojů čehož je dosáhnuto za pomocí standardu MIDI. V práci jsou pak blíže popsané vlastnosti senzoru Leap Motion a protokol MIDI.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Švasta, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion
Semerák, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním bylo zjištěno, že ovládání kreslení gestem není tak efektivní jako klávesou. Nicméně po delší interakci uživatelů s aplikací se projevilo znatelné zrychlení ve prospěch aktivace gestem.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.
3D hra ovládaná pomocí senzoru Leap Motion
Hajdin, Martin ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom užívateľského rozhrania a ovládania počítačovej hry s použitím zariadenia Leap Motion. Navrhnutá hra je typu „Endless Runner", ktorá bola implementovaná v Unity3D pomocou jazyka C#. Na tejto hre bola testovaná jednoduchosť, intuitívnosť, pohodlnosť a zábavnosť ovládania oproti interakcii s klávesnicou alebo Gamepadom. Vyhodnotenie implementovaného ovládania prebiehalo formou používateľských testov. Testovaním bolo zistené, že sa ovládanie pomocou zariadenia Leap Motion nelíši od klávesnice, alebo Gamepadu. Napriek tomu by väčšina používateľov preferovala ovládanie pomocou Leap Motion.
Zařízení pro interakci v rozšířené realitě
Pavlenko, Peter ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá interaktívnou rozšírenou realitou. Jej cieľom je navrhnúť,vytvoriť a otestovať zariadenie, ktoré umožní interakciu užívateľa s rozšírenou realitou.Najprv rozoberá rozšírenú realitu, zariadenia na jej zobrazovanie a potrebné kalibračnémetódy. Potom, na základe nadobudnutých poznatkov, ukazuje návrh a stavbu niekoľkýchprototypov takéhoto zariadenia. Na konci sa venuje experimentom na overenie správnostinávrhu.
Bezkontaktní autentizace uživatele pomocí senzoru Leap Motion
Lukáč, Jakub ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Bezkontaktná autentizácia užívateľov naberá ako nová technológia na popularite. Poznatky v spracovaní obrazu a ich aplikácia prispeli k vzniku zariadení akým je ovládač Leap Motion. Toto zariadenie od firmy s rovnakým názvom Leap Motion inc. dokáže určovať polohu ruky v priestore a rozpoznávať jednoduché gestá. Táto práca sa zaoberá aplikáciou dát z rozhrania tohto ovládača pri identifikácii osôb. Využité sú už overené charakteristiky geometrie ruky, ako šírky a dĺžky prstov. Cieľ práce je najmä overiť použitie tohto na trhu dostupného a cenovo nenáročného senzoru pri rozpoznávaní. Užívateľ si toto zariadenie pravdepodobne nezakúpi kvôli jeho vlastnosti autentifikácie osôb, no môže využívať túto jednoduchú formu zabezpečenia bez akejkoľvek ďalšej investície. Nakoniec, výsledky práce ukazujú presnosť okolo 99 % na menšej vzorke ľudí, ktorá pripomína práve domáce použitie.
Prohlížeč fotografií s Leap Motion
Sanitrák, Michal ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit aplikaci prohlížeče fotografií, který je možno ovládat pomocí gest rukou s využitím senzoru Leap Motion. Aplikace byla implementována v programovacím jazyce Java s využitím platformy JavaFX. Prohlížeč fotografií disponuje přehledným uživatelský rozhraním a je možné jej ovládat gesty rukou. Aplikace je multiplatformní a lze ji spustit na platformě Linux a Windows.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.